sunnuntai 17. marraskuuta 2013

projektina nettisivut

Noniin eli näin viikonlopun kunniaksi kävin tänään ottamassa parit kuvat noista vpk:n autoista, tulevia nettisivuja varten. Eli oon mukana tekemässä Anjalan VPK:lle uusia nettisivuja, jotka on tarkotus saada käyttöön tässä lähiaikoina. Mun osuus nettisivujen tekemisestä on kuvien ottaminen kisoista, harjoituksista, kalustosta sekä nuorten esittelyvideo. 

Päivä kului kutakuinkin näin:

9.00 Herätyskello soi ensimmäisen kerran -> ei muuta reaktiota kuin kellon sammutus.
9.15 Herätyskello soi uudemman kerran. Tällä kertaa minä sain jo silmäni auki, mutta sulho vain jatkaa unta kuin mitään ei olisi tapahtunut.
9.30 Viiminen mahdollisuus herätä. Jopa sulho avaa silmänsä ja nousee ylös. 
9.40 Molemmat laittamassa itseään siihen jamaan, että ihmisten ilmoille kehtaa ikinä lähtä
9.50 Aamupalalle. Eli äkkiä aamupalaleivät nassukkaan ja kameralaukun sekä kameran tarkastukseen, ettei ole mitään ylimääräistä mukana. 
9.55 Minun sekä sulhon persaukset koskettavat auton penkkiä, jotta tuo pitkä ja tuskallinen matka paloasemalle voi alkaa...Meiltähän on siis paloasemalle se ihan himppasen reilu 500 metriä...hih laiskoja kun ollaan.

Asemalle kun päästiin n klo 10, niin ei muutakun työn touhuun; oikean kuvauspaikan etsiminen, autot ulostallista ja ei muutakun kamera laulamaan. Kyllähän siinä autojen pyörittelyssä ja kuvien ottamisessa menee yllättävän kauan, kun ottaa huomioon lievän aamuväsyn sekä tajuttoman kylmän tuulen, joka palellutti ytimiä myöten. 

Yhden lämmittelytauon voimin saatiin (yhtä autoa lukuunottamatta) jokaisesta autosta kuvat molemmista sivuista, edestä, takaa, sekä vinosta, kaapit auki ja kiinni ja teipattuna jja ja ja ja....no ei nyt ihan mutta lähestuloon. Eikä aikaakaan kulunut kuin 3 tuntia noin äkkiä laskettuna. 


Kyl tää palokunta elämä on ihan mun juttu, vaikka välillä pientä maisemanvaihdosta toivoisi, ja sellainen on ihan tässä suunnitteilla..ken tietää milloin se tapahtuu vai tapahtuuko koskaan ! ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
Olen 18 vuotias vapaapalokuntalainen kouvolan anjalasta. Olen anjalan vpk:ssa ja toimin siellä nuorempana sammutusmiehenä sekä nuoriso-osaston kouluttajana. Kerron täällä harkoista ja erilaisista tapahtumista palokuntaan liittyen sekä muita omia juttuja muitakin.