sunnuntai 1. joulukuuta 2013

tämä päivä

Heij vaan taas ! 

En ookkaa pitkää aikaa kirjottanu mitään...laiskuuttani ja muistamattomuuttani en ole ottanut kameraa mukaan aina kun tonne palskariasemalle lähen. Olin kyllä viimeviikolla pitämässä mm. 1. ryhmän ja 2. ryhmän harjoituksia, mutta kamera todellakin unohtui molemmilla kerroilla kotiin. 

Mutta mulle tuli tossa viikonloppuna puhelu, että viitsisinkö mennä ottamaan parista nuoresta puvut päällä kuvat asemalle, koska päällikkö tarvi niitä jossakin kokouksessa. Soitin heti muutamalle nuorelle, niin saatiin kuvaukset pystyyn. Tänään siis käytiin kuvat ottamassa. 

Kyllä täytyy sanoa, että toi puku on kyllä mun mielestä todella siisti ja komistaa varsinkin miehiä kummasti ! Noh pidemmittä puheitta ainakin yksi julkaisu kelpoinen kuva joukosta löytyi koko kolmikosta. 

Kuvassa siis kaksi ykkösryhmäläistä molemmissa reunoissa sekä yksi kakkosryhmäläinen.
Kyllä täytyy sanoa, että oon todella ylpeä kaikista nuorista mitä meijän palokunnasta löytyy ! 

Tulossa taas uus viikko ja uudet kujeet, myös pikkujoulut lähenee kovaa vauhtia niin nuorten kuin aikuistenkin osalta...saa nähdä minkälaista ohjelmaa sinne järkätään ;) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
Olen 18 vuotias vapaapalokuntalainen kouvolan anjalasta. Olen anjalan vpk:ssa ja toimin siellä nuorempana sammutusmiehenä sekä nuoriso-osaston kouluttajana. Kerron täällä harkoista ja erilaisista tapahtumista palokuntaan liittyen sekä muita omia juttuja muitakin.