torstai 19. joulukuuta 2013

2.ryhmä kauden päätös syksy 2013

Joulu joulu joulu joulu.....pyörii ainoastaan enää tällä hetkellä mielessä....Noh onneksi kerkesin kaikelta synttärijouluhässäkältä pitämään vielä tämän syksyn VIIMEISET harjoitukset, eli pitkään ja hartaasti odotettu loma alkoi vihdoin !! 

Olin tänään yksin pitämässä reenejä...tarkoituksena oli viettää hienoa laatuaikaa yhdessä, kuunnella musiikkia, katsella menneen vuoden kuvia, syödä karkkia ja vähän etukäteen jo katsoa tulevan vuoden kausiohjelmaa, joka mun mielestä näyttää ainakin tosi kiinnostavalle...kumpa oisin vielä nuoriso-osastossa harjottelemassa :'( 

Ne ketkä minut tuntee niin tietää, että pysyn todella todella hyvin suunnitelmassa, joten tänäänkään se ei onnistunut.....eli musiikin kuunteleminen lähti käsistä ja bailattiin nuorten kanssa aivan hulluna ( joo olen lapsenmielinen kun sille päälle satun ja bailasin nuorten kanssa :D) ja tietenkin syötiin karkkia <3 Muuta harjoituksissa ei sitten kerettykkään tehdä..

Oikeasti tykkään noista nuorista todella paljon ja oon tosi ylpeä niitten kaikista saavutuksista...Minusta on ihanaa kuunnella aina heidän juttujaan koulusta ja vapaa-ajalta, kun he kertovat innoissaan omia tarinoitaan. 

Joka tapauksessa tämä parin viikon tauko niin harjoituksista kuin koulustakin tulee tarpeeseen ja saan keksittyä nuorille kaikkea kivaa tulevaksi vuodeksi !! 

Loppuun vielä pieni kuvasaldo railakkaista kemuista...HYVÄÄ JOULUA JA TURVALLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ! toivottaa jenna anjalasta...Palataan asiaan ensivuoden puolella, silloin uusi vuosi uudet kujeet ;) ! 

Robin on kovaa huutoa ja myös Harlem shake ravisutti nuoria tänään ! 



Tiesittekö, että meillä on palokunnassa ihan oma Cheek !! Ja vielä laulaa ja soittaa aivon todella hyvin !! Oon ylpeä tästäkin pojasta !! 

Onneks meillä on myös naiskauneutta! 

Murto-osa meijän possest !! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
Olen 18 vuotias vapaapalokuntalainen kouvolan anjalasta. Olen anjalan vpk:ssa ja toimin siellä nuorempana sammutusmiehenä sekä nuoriso-osaston kouluttajana. Kerron täällä harkoista ja erilaisista tapahtumista palokuntaan liittyen sekä muita omia juttuja muitakin.