tiistai 7. tammikuuta 2014

loman jälkeinen paluu


Hei vaan taas !! 

Mulla oli kyl ihan todella ihana loma!! Olin koko loman sulhon kanssa, eka viikon meillä ja sitten viikon niillä Imatralla. Lomaan mahtu paljo löhöilyä, karkin syöntiä, ylipäätään syöntiä, nukkumista ja stressin purkamista vaan oleskelemalla ihanien ihmisten kanssa ! 


Tänään alkoi taas nuorten harjoitukset parin viikon tauon jälkeen. Kävin vähä hengailemassa asemalla tänään ja moikkaamassa tulokkaiden ja ykkös ryhmän reenien alussa. Ei ne oo muuttunu mihinkää...samanlainen häröily jatkuu vaan...noh ehkä täst selvitää. Totta puhuen mulla oli kyl jo vähän ikävä paloasemalle, kun en koko lomassa oo paloasemal käyny. 
Ei se paloasema ollut mihinkään muuttunut tässä parissa viikossa...samanlainen paikka kun aina ennenki, tavarat hujan hajan kaapissa, mitään ei löydy mistään ja ja tietokoneet ja tulostimet ei toimi. Hyvin lähtee vuosi käyntiin. 

Mutta ei lannistuta ! Nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet ! Aion itsekkin vähän tsempata ja panostaa ainakin 2. ryhmän harjoituksiin jos en muihinkin. Tätä mun tsemppaust häiritsee tuleva työssäoppiminen, mutta ei se mitään. Kaikki peliin mitä on ! :)

Sen unohin sanoa, että mulla on vielä silmät tallella uudesta vuodesta !! Mul oli ehkä maailman parhaimmat suojalasit ! 

Kuva on kyl viimevuodelta, mutta suojalasit oli samat tänäki vuonna ! :D
 Sit viel pakolliset paukkukuvat....







TURVALLISTA TÄTÄ VUOTTA KAIKILLE !! 
toivottaa Jenna Anjalast

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
Olen 18 vuotias vapaapalokuntalainen kouvolan anjalasta. Olen anjalan vpk:ssa ja toimin siellä nuorempana sammutusmiehenä sekä nuoriso-osaston kouluttajana. Kerron täällä harkoista ja erilaisista tapahtumista palokuntaan liittyen sekä muita omia juttuja muitakin.