torstai 6. maaliskuuta 2014

täällä taas !

Ohhoh olen näköjään unohtanut koko blogin kirjottamisen kokonaan ! Noh eipä täällä paljon seuraajia oo, mutta täällä olen taas ja yritän ryhdistäytyä. Syy tähän hiljaiseloon on yksinkertaisesti ajan puute...Oon nyt työssäoppimassa, joten en ole paljon kerennyt edes paloasemalle..tässä kuitenkin olen, toistaiseksi vielä hengissä.

Aika on menny tosi nopeesti joten en muista mitä kaikkea täs on kerenny jo tapahtua, mutta antaa kuvien puhua puolesta. Tässä siis pieni kuvapläjäys viimeaikaisista tapahtumista. 

Vähän laskiaistapahtumaa mariksen pihalla




Laskiastapahtuma onnistui kaikinpuolin todella hyvin...mukana oli tulokkaat eli palokunnan nuorimmat nuoret sekä 1.ryhmä eli palokunnan vanhimmat nuoret..kivaa yhdessä oloa! :) Esitteillä oli myös sammutusauto, jota esitteli sitten hälytysosaston porukka :) 

SITTTEN.........

Käväisin tossa hiihtolomalla Tainionkosken VPK:n uuden paloaseman avajaisissa. Hienot pirskeet olivat järjestäneet, ja mukavaa porukkaa noi etelä-karjalaiset ! :) Tämä kuva jäi ainoaksi kuvaksi koko tapahtumasta.....Ei niistä sen enempää :D ehkä joskus sitten :D 
Oikeastaan tämän enempää en oo palokunnan hommissa ollut...Olen tietenkin pitänyt harjoituksia ja kuvat harjoituksista on mun puhelimessa, ja en saa puhelimesta niitä kuvia tähän koneelle.....ehkä nekin kuvat vielä löytävät päivänvalon, sitten kun joku viisas (jani) minua auttaa....

Tänään lähen pitämään 2.ryhmälle harjoituksia, ja katotaa jos jaksan/muistan/kykenen ottaa kuvia niistä ja kirjottaa tänne :D 

Siihen asti........HEISUNHEILUVILLES! ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
Olen 18 vuotias vapaapalokuntalainen kouvolan anjalasta. Olen anjalan vpk:ssa ja toimin siellä nuorempana sammutusmiehenä sekä nuoriso-osaston kouluttajana. Kerron täällä harkoista ja erilaisista tapahtumista palokuntaan liittyen sekä muita omia juttuja muitakin.